Wat wordt je alweer groot

>

zaterdag 13 november 2010

even uitwaaien



















Mijn vrouwtje had weer is een gek idee, ze zei dat we even gingen uitwaaien op het strand. Ik wist echt niet wat ze daar nu mee bedoelde, maar toen de klep van de achterbak open ging, zag ik opeens dat we bij het strand waren.

JIPPIE !

Maar ik had nog geen 1 stap gezet of ik waaide al haast weg, dat bedoelde ze zeker met uitwaaien. Ik was blij dat ik aan de riem liep, want anders dan was ik zeker weten weg gewaaid. Gelukkig was er op het strand niet zoveel wind, dus ik kon in alle rust elk konijnenhol inspecteren ofdat er geen konijn in zit.

Helaas gingen we naar 20 minuten alweer naar huis, maar ik was echt heel erg moe. En thuis ben ik in slaap gevallen, maar daar kwam het vrouwtje alweer met haar foto toestel. Ik was te moe om me te verstoppen, dus nu heeft ze me toch op de foto gezet.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten