Wat wordt je alweer groot

>

zaterdag 15 januari 2011

een Update !

Ik ben alweer bijna een half jaar oud en ik krijg van iedereen te horen dat ik al zo groot ben, maar ik gedraag me nog als een puppy.
Over het algemeen heb ik niet zo heel veel te melden, want alles gaat gewoon zijn gangetje, maar er was iemand die vroeg ofdat ik weer nieuwe foto's op mijn blog wilde zetten. Dus ik ben er voor gaan zitten en daar kwam mijn vrouwtje alweer met haar fotocamera.
Ik weeg alweer 21 kg en ben flink aan het groeien, maar toch wel aardig in verhouding.
Jullie kunnen mij voor gek verklaren, maar eigenlijk is mijn vrouwtje dat, want ze heeft me zo ver gekregen dat ik dood ga liggen (op mijn rug liggen met mijn pootjes haast voor mijn oogjes) als ze het zegt. Wie verzint nu zo iets, je wilt toch niet dat je hond dood gaat liggen expres, maar zij vind het grappig. Dus dan doe ik dat maar voor haar.

Op cursus ben ik het commando blijf ook aan het leren en wacht, dus volgens mijn vrouwtje is het nu een stuk makkelijker om mij op de foto te zetten. Want nu loop ik niet gelijk tegen de camera aan als ze met dat ding aan komt lopen.

Ik zal binnenkort aan mijn vrouwtje vragen ofdat ze mijn trucjes een keer op de film wil zetten, zodat jullie het ook kunnen zien, want ik weet zeker dat jullie het anders niet geloven wat ik allemaal al kan.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten