Wat wordt je alweer groot

>

vrijdag 21 januari 2011

Eindelijk oud genoeg voor de teletubies




Wat gaat de tijd snel !


Ik ben eindelijk groot genoeg om naar de teletubies te kijken, want ik ben alweer een half jaar oud!

Eerst vond ik sommige tv programma's een beetje eng en dan probeerde ik de mensen altijd weg te jagen door er tegen te gaan blaffen, maar vanochtend heb ik heel braaf de teletubies zitten kijken.


Volgens mij is mijn vrouwtje een taart voor me aan het maken, want het ruikt echt heerlijk naar zalm. Maar die domme vrouwtjes van tegenwoordig begrijpen er ook niets van, want ik loop heel de tijd al met mijn neus door de lucht, dus dat betekend dat ik iets wil, maar ze blijft gewoon zitten.


Dan maar wachten totdat de baas thuis is, misschien begrijp hij me!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten