Wat wordt je alweer groot

>

zaterdag 26 maart 2011

Af en toe bananen, maar nu niet.

Volgens mijn vrouwtje heb ik af en toe bananen in mijn oor en ze weet ze er ook heel goed uit te halen, want dan kijkt ze me heel streng aan. Dan moet ik wel luisteren, want ik wil natuurlijk niet dat ze boos wordt op me. Dus als ik goed geluisterd heb op cursus is ze heel trots op me, maar ja.. kan ook niet anders, want ik ben nu eenmaal een hele knappe hond.



Even poseren


Kijk ik je zo goed aan vrouwtje.


Dit is een nieuwe oefening, dan komt een andere hond voor me zitten en dan moet ik niet bewegen, maar heel netjes stil zitten. ZONDER aandacht aan de hond te geven, maar dat is heel lastig. Als het vrouwtje maar lekkere stukjes kaas heeft doe ik alles ;-)

Een grote lebber van mij
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten