Wat wordt je alweer groot

>

dinsdag 15 maart 2011

Nieuwe vriendjes!


Dit is Mandy, mijn nieuwe golden retriever vriendinnetje.


En dit ben ik zelf.

We kunnen heerlijk spelen samen, want er is toch niets leuker dan achter elkaar aan rennen door de blubber.

Mandy kan net als ik heel goed apporteren en dat laat ze ook even zien.


We moeten Quinty natuurlijk niet vergeten, want dit kleine meisje was ook gezellig mee.


Hier ben ik in een actie foto, wat vinden jullie van mijn nieuwe look?! Een beetje blubber met zacht zand, je haar blijft er recht van overeind staan en het is volgens mij ook nog is een goede combinatie.


Ik heb ook even aan mandy laten zien hoe je moet graven, maar zij vond er in het begin niet zo veel aan.


Maar toen ze eenmaal door had hoe het werkte wilde ze opeens mijn kuil afpakken , maar dat pik ik natuurlijk niet. Ik ben dan misschien wel kleiner en jonger, maar ik weet ook wel dat ze van mijn mooie kuil af moet blijven.


Nu is de kuil weer voor mezelf


Uiteindelijk had ze zelf ook een kuil gegraven en ik wilde haar alleen maar helpen en toen snauwde ze mij weg. Ik mocht niet eens helpen. Mijn vrouwtje zegt altijd dat ik eerlijk moet delen.


En natuurlijk nog even een portret..


Het was zeker een geslaagde dag en dit gaan we binnenkort weer doen.

PS: hier zijn nog wat filmpjes (je kan gewoon op de link klikken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten