Wat wordt je alweer groot

>

dinsdag 7 september 2010

Ik ben Jazzy

Ik ben Jazzy , eerst noemde ze me altijd "het rode lintje", maar ik heb een naam gekregen. Op dit moment ben ik 7 weken oud en al heeel ontdeugend.
Pas kwam er een man die allemaal testjes met mij ging doen, gooide ze opeens iets weg. En die man verwachtte dat ik het terug zou brengen. Dus toen deed ik dat maar en nu noemen ze me opeens een goede jachthond. Zelf ben ik wel een tikkeltje ontdeugend, dus ik moet volgens mijn moeder streng opgevoed worden. Van mij hoeft dat helemaal niet, maar dat wilde die man ook al zo graag. Ze zeggen dat ik bij een gezin kom met 3 kinderen, dus dan moet ik nog meer dingen terug gaan brengen. Straks maken ze nog een hulphond van me.

Werken vind ik heel erg leuk, maar ik ben nog klein dus heb nog veel rust nodig. Mama zegt dat ik zaterdag naar andere mensen toe gaan. Die ik heel gelukkig zal maken, natuurlijk kan ik dat ! Ik hoef alleen maar mijn kopje scheef te houden en dan smelt je toch al ?!

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. En is het die leuke pup geworden die jullie van het begin wilde hebben? Morgen komt ze al,.. spannend joh! Geniet ervan.

    Grtz,
    Bianc.

    BeantwoordenVerwijderen