Wat wordt je alweer groot

>

zondag 12 september 2010

Wat een avontuur







Wat was het vandaag een drukke dag.

Vanacht ben ik heel braaf geweest om 3 uur 's nachts heb ik buiten een plasje gedaan en 's ochtends weerd ik rond een uur of 7 weer wakker. Mijn bench was droog en ik heb lekker heel de nacht naast mijn mama beer liggen slapen.

Overdag heb ik veel gespeeld en dingetjes gekregen van mensen. Op straat aait iedereen mij over mijn kopje en zeggen hoe knap ik ben.
'S middags ben ik samen met het vrouwtje naar de tennis gegaan om bij mijn kleine vrouwtje te gaan kijken. Iedereen vond mij zo lief en ik werd door iedereen geaaid en op schoot gezet. Dat was helemaal geen probleem en ik viel zo weer in slaap. Alles is leuk en interresant, dus kom maar op met die grote wereld.

's Middags kwamen het nichtje en neefje nog even langs om met mij te knuffelen. Dat vond ik totaal geen probleem en ze mogen zo weer komen. Ik ben benieuwd wat ik nog meer ga beleven.

Als je wilt zien wat een goede jachthond ik ben moet je deze link even bekijken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten