Wat wordt je alweer groot

>

zaterdag 16 oktober 2010

knapperd !


Vandaag ben ik voor het eerst naar school geweest, voordat ik daar naartoe ging wist ik helemaal niet wat het was. Maar toen ik daar kwam , moest ik weer op een ijzeren plaat gaan staan. Toen ik daar op stond zeiden ze opeens dat ik 8.85 kg weeg, dus ik begin al een grote meid te worden. Daarna gingen we naar een overdekt strand, dat vond ik natuurlijk geen probleem . Want als ik zand zie dan denk ik GRAVEN !! Toen kwam een mevrouw en die zei dat ik al goed gegroeid was.

Daarna moest ik netjes wachten op het vrouwtje, wat ik heel moeilijk vind. Want ik ben toch een puppy, ik wil rennen en spelen. En niet op mijn bibs zitten, want dat is voor oude honden. Na een tijdje gingen we eindelijk spelen met mijn favoriete speeltje "de eend". Na het spelen kwam opeens mijn grote vriend kilian op het strand staan. Hij ging alle honden aaien, behalve mij. Gelukkig kwam het nichtje nog even langs om mij ook een aai onder mijn kopje te geven, dus toen was ik weer helemaal gelukkig.

Na het aaien gingen we op een rij staan, nu moest ik dus gaan laten zien wat ik kon. Eerst netjes aan de riem lopen, maar dat is natuurlijk heel oneerlijk als alle andere leuke honden achter je staan. Dan moet je opeens weg lopen, natuurlijk wil ik spelen niet wandelen, maar mijn vrouwtje begrijpt me natuurlijk niet. Na het lopen moest ik nog gaan zitten, dat kan ik natuurlijk als de beste. En dat liet ik ook eventjes zien. Na al het oefenen mocht ik eindelijk spelen met sommige andere honden. Die vrouw zei dat ik aan de riem een pittige tante ben, maar als ik los loop dat ik dan een held op sokken ben. Natuurlijk ben ik een held, maar ik heb helemaal geen sokken aan. De andere hond van de cursus had wel sokken aan, want hij had witte pootjes en de rest was zwart. Ze zag zeker niet dat ik toch echt een "golden" retriever ben. Thuis moeten we hard gaan trainen met het netjes naast de riem lopen, maar met allemaal honden om je heen is dat ook hartstikke moeilijk.

Ik heb nu al zin in volgende week, dan kan ik al mijn vriendjes weer zien.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten