Wat wordt je alweer groot

>

zaterdag 16 oktober 2010

Vrijdag avond

Mijn kleine baasje vindt eten altijd erg belangrijk en als hij iets in zijn hoofd heeft dan moet het ook! Van wie zou ik dat nu hebben, want ik heb daar totaal geen last van hoor *bloos*.

Nu had hij het idee om popcorn te maken, maar dan niet uit een zakje. Nee ! met echte mais in een ouderwetse pan. Eerst moest hij zijn zus even heel lief aan kijken, want zelf kon hij het niet. Dus mijn kleine vrouwtje heeft popcorn voor hem gemaakt.

Ik mocht ook mee genieten, want tijdens het popcorn eten en de voice of holland kijken, mocht ik gewoon op de bank !

Mijn vrouwtje is heel trots op mij, omdat ik mij (meestal) heel goed gedraag. Ik ben alweer 12 weken en morgen mag ik voor het eerst naar school. Geen idee wat het is, maar mijn vrouwtje zegt heel de tijd dat ik goed mijn best moet gaan doen. En als het even niet lukt , dan zet ik toch gewoon even mijn puppyogen op * glim glim *

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten